بهترين های E3 از ديد سایت بزرگ پرديس گيم
bestdownload
هرچی از بازی بخوای

امسال هم به پایان رسید و ما شاهد بازی ها و سخت افزارهای جدیدی در طول این نمایشگاه بودیم كه نویسندگان پردیس بهترین بازی های این نمایشگاه را از دید خودشان انتخاب كرده اند كه به شرح زیر است.

بهترين تريلر


Tomb Raider
Assassin's Creed: Revelations
Mass Effect 3
Far Cry 3
Need for Speed: The Run

حمیدرضا نیكوفر: بهترین تریلر به معنی بهترین بازی نیست، بلكه معیار ما نحوه كارگردانی و اینكه یك تریلر چند دقیقه ای چه نكاتی را از بازی نشان می دهد، است. به نظر من تریلر Far Cry 3 بهترین نمایش امسال بود. شروع فوق العاده زیبا با دیالوگ جالب “Did I ever tell you the definition of Insanity” خیلی نفس گیر بود و مراحل مخفی كاری، اكشن سریع، گرافیك زیبا و موارد دیگر، در طول این تریلر و در طی كنفرانس Ubisoft نشان داده شد و پایان بسیار زیبای آن واقعاً یك تریلر حساب شده را به ما نشان داد.

مجید نورودست: امسال بازی Tomb Raider خیلی ها را غافلگیر کرد. با آن نمایش زیبایی که در کنفرانس MS از این بازی پخش شد، خیلی ها به این نتیجه رسیدند که این بازی می تواند یکی از عنوان های موفق سال آینده باشد. قسمت جالبی برای این نمایش چند دقیقه ای انتخاب شده بود که معنای واقعی Survival بودن بازی را به نمایش درمی آورد.

بهترین سخت افزار


Wii U
PlayStation Vita
Sony 3D TV Package
Kinect Fun Labs

حمیدرضا نیكوفر: نمایش Wii U جذاب بود و وقتی اعلام شد که این كنسول توجه خوبی هم به بازی های Hardcore دارد، برای من جالب تر هم شد. كارهای بسیار زیاد و خلاقانه ای می توان با این كنسول انجام داد و به نظر می رسد كه سخت افزار قدرتمندی هم در Wii U به كار رفته است. به نظر می رسد Nintendo دوباره قصد تسخیر بازار را دارد.

مجید نوردوست: از آنجایی که PSVita قبلاً معرفی شده بود و یک نمایش بزرگ را به خودش اختصاص داده بود، در E3 امسال چیز خاصی برای گفتن نداشت. به همین دلیل معرفی کنسول Wii U از Nintendo و به نمایش درآوردن قابلیت های آن با آن کنترلر مخصوص و بسیار خلاقانه اش برای خیلی ها جذاب بود و نکته جالب تر معرفی بازی های بسیار زیاد از سوی کمپانی های مطرح بود که نشان می داد اینبار بازیکنان حرفه ای هم می توانند از این کنسول لذت ببرند.

بهترین بازی ورزشی


FIFA 12
Madden NFL 12
SSX
NBA 2K 12
PES 2012
 

حمیدرضا نیكوفر: بازی های ورزشی بسیار خوبی در E3 امسال نمایش داده شدند، ولی FIFA 12 به نظر بازی بسیار جالبی می آید و EA Sports تلاش زیادی در هر چه واقعی تر شدن بازی كرده است. سیستم Impact در كنار Football Club و انیمیشن های زیبای بازیكنان، FIFA 12 را به نظر من بهترین بازی ورزشی E3 كرده است.

مجید نوردوست: امسال نیز مانند سال گذشته، EA با عنوان FIFA 12 نمایش خوبی داشت. اضافه شدن قابلیت ها و سیستم گیم پلی جدید از مواردی بودند که نشان می دادند این عنوان می تواند به یکی از بهترین بازی های ورزشی تبدیل شود. قابلیت های آنلاین این بازی نیز در نوع خود جالب توجه بودند.

بهترین بازی FPS

Call of Duty: Modern Warfare 3
Resistance 3
Battlefield 3
Far Cry 3
RAGE
BioShock: Infinite
 

حمیدرضا نیكوفر: بهترین FPS سال به نظر من BioShock: Infinite بود. گیم پلی این بازی كاملاً متفاوت از كلیشه های امسال نمایشگاه بود. گرافیك هنری و تكنیكی زیبا با رنگ بندی خیره كننده ، همراه با شخصیت ها و داستان جالب، Infinite را به آسمان می برد.

مجید نوردوست: نمایش قسمت های جدید از Battlefield 3 همه را هیجان زده کرد. این بازی، هم در کنفرانس این شرکت مورد توجه قرار گرفت و هم در مکانی که بازیکنان می توانستند این عنوان را برای مدتی بازی کنند. همه از دیدن این بازی شوکه شده بودند و خیلی ها از هم اکنون این بازی را بهترین اول-شخص امسال می دانند.

بهترین بازی RPG

The Elder Scrolls V: Skyrim
Mass Effect 3
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Dark Souls

حمیدرضا نیكوفر: بدون شك Skyrim. بازی های RPG کمپانی Bethesda كه زیر نظر تاد هاوارد (Todd Howard) ساخته می شوند، دنیایی غنی و بسیار وابسته به عناصر RPG دارند كه Skyrim اوج هنر آن ها است. گرافیك خیره كننده، فضاسازی گیرا و داستان و گیم پلی عمیق، Skyrim را از همین الآن یكی از نامزدهای مهم بهترین بازی سال كرده است.

مجید نوردوست: بدون شک تنها بازی ای که به معنای واقعی RPG بود و نمایش حیرت انگیزی را هم از خودش بجا گذاشت، بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بود. نمایش قسمت هایی از گیم پلی بازی که گرافیک بسیار زیبای این عنوان را به رخ رقبا می کشید، موضوع جالب این عنوان بود. محیط های پهناور و اتفاقاتی که به صورت Real-Time در این بازی رخ می دهند هم از دیگر قسمت های هیجان انگیز این بازی بودند.

بهترین بازی Racing

Need for Speed: The Run
Forza Motorsport 4
Mario Kart 3DS
Track Mania
ModNation Racers PSVita

حمیدرضا نیكوفر: نمایش Forza 4 خیره كننده بود. گرافیك بازی یكی از واقعی ترین گرافیك های این نسل و بدون شك پر جزئیات ترین گرافیك در سبك خود را دارد. تعداد بیشمار ماشین ها و جاده های جدید در كنار پشتیبانی از برنامه Top Gear و همچنین استفاده از Kinect برای مشاهده ماشین و حتی رانندگی آن، Forza 4 را به یكی از زیباترین بازی های سال تبدیل كرده است.

مجید نوردوست: امسال بازی های رانندگی زیادی در نمایشگاه حضور نداشتند، اما نمایش Forza 4 آنقدر عالی بود که بتواند به عنوان بهترین بازی رانندگی انتخاب شود. قابلیت های Kinect این عنوان را بسیار زیباتر و هیجان انگیزتر از گذشته است.

بهترین گرافیك


BioShock: Infinite
RAGE
Uncharted 3: Drake's Deception
Forza Motorsport 4
Gears of War 3
Battlefield 3

حمیدرضا نیكوفر: هر چند Battlefield 3 فقط روی PC نشان داده شد، ولی اگر نسخه كنسولی به گرافیك حال حاضر این بازی نزدیك هم باشد، مسلماً Battlefield 3 همراه با موتور قدرتمند خود یعنی Frostbite 2 بهترین گرافیك را در E3 امسال داشتند.

مجید نوردوست: BioShock: Infinite واقعاً دنیای منحصر به فرد و زیبایی را به نمایش گذاشته است. نمایش های این بازی واقعاً عالی بودند و نشان می دادند که این بازی در قسمت گرافیک چقدر قوی است. جلوه های بصری فوق العاده و تغییرات آب و هوایی کاملاً Real-Time که با المان های گرافیکی دیگر ترکیب می شد، همه را شگفت زده کرد.

بهترین بازی Platformer

Sly Cooper 4: Thieves in Time
Ms. Splosion’ Man
Rayman Origins
Super Mario 3DS

حمیدرضا نیكوفر: نمایش Rayman Origins آنقدر جذاب بود كه ضربان قلبم در حین نمایش تریلر بالا رفت. دنیایی شاد با طراحی هنری زیبا، بازگشت بسیار درخشانی را برای Rayman به همراه دارد.

مجید نوردوست: قبلاً فکر می کردم که Rayman Origins بازی خوبی باشد، اما نمایش های جدید این بازی نظر من را تغییر داد. این بازی بسیار فوق العاده است. هر چیزی که یک بازی پلتفرمر به آن نیاز دارد، در این عنوان قرار گرفته است.

بهترین بازی مبارزه ای


Skullgirls
BlazBlue: Continuum Shift II Plus
Street Fighter X Tekken
SoulCalibur V

حمیدرضا نیكوفر: با این كه زیاد طرفدار بازی های مبارزه ای نیستم، ولی Street Fighter X Tekken پكیج كاملی را برای این دو بازی پر طرفدار تهیه كرده است.

مجید نوردوست: بازی SoulCalibur V از آن عنوان های مبارزه ای بود که نمایش بسیار خوبی داشت. طراحی هنری و فضاسازی ای که برای این عنوان صورت گرفته واقعاً عالی بود و نشان داد که با وجود شخصیت های جدید، SoulCalibur هنوز به نسخه های کلاسیک خودش وابسته است.

بهترین بازی TPS

Batman: Arkham City
Tomb Raider
Hitman: Absolution
Gears of War 3
Uncharted 3: Drake's Deception

حمیدرضا نیكوفر: نمایش Tomb Raider نفس گیر بود. در كنار سیل عظیم بازی های مدرن و تیراندازی، وجود چنین بازی ای واقعاً جای لطف دارد كه اینقدر فضاسازی و ساختار جدیدی را به همراه دارد. Crystal Dynamic از تكرار جلوگیری كرده و عنوانی خیره كننده ساخته است. هر چند در لیست من Hitman: Absolution هم جای خود را دارد.

مجید نوردوست: بازی های سوم-شخص امسال نمایش های بسیار عالی ای داشتند و انتخاب یکی از آن ها به عنوان بهترین، واقعاً کار مشکلی است. اما به نظر من بازی Batman: Arkham City چیزی فراتر از سایر بازی های این سبک بود. این بازی تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی داشته و همچنین بازیکنان با شخصیت های جدیدی در این بازی روبرو خواهند شد. از همه مهمتر اینکه در این بازی با شهری بسیار بزرگ واجه خواهیم بود.

بهترین بازی PSVita

Ruin
Uncharted: Golden Abyss
LittleBigPlanet Vita
Super Stardust Delta
ModNation Racers Vita

حمیدرضا نیكوفر: بازی های زیادی برای PSVita نمایش داده شدند كه عناوین بسیار زیبایی بودند. بازی هایی مثل Ruin و ModNation برای من خیلی جالب بودند، ولی Uncharted: Golden Abyss فوق العاده بود. گرافیك خیره كننده در كنار همان جو و ساختار سری Uncharted واقعاً قدرت این كنسول را نشان می دهد.

مجید نوردوست: تا این لحظه بازی Uncharted: Golden Abyss یکی از بازی های خوبی است که برای PSVita معرفی شده است. نمایش این بازی نه تنها نشان داد که Golden Abyss در چه سطح بالایی قرار دارد، بلکه قابلیت های این کنسول را هم به تصویر کشید.

بهترین بازی 3DS

Resident Evil: Revelations
Kid Icarus: Uprising
Luigi's Mansion 2
Metal Gear Solid 3DS

حمیدرضا نیكوفر: بازی Luigi's Mansion 2 خیلی جالب بود. تركیب یك ترس كودكانه با دنیای شاد و بامزه Luigi (برادر Mario) محیطی بامزه را خلق كرده است. انجام این بازی در حالت 3D با كنسول دستی Nintendo تجربه جالبی باید باشد.

مجید نوردوست: Metal Gear Solid 3DS گر چه یک بازی بازسازی شده است، اما امکاناتی که به آن اضافه شده، باعث شده که این عنوان یک تجربه کاملاً جدید را به همراه داشته باشد. MGS 3DS نیز از جمله بازی هایی بود که توانست قابلیت های کنسول 3DS را در قالب گیم پلی به نمایش دربیاورد.

بهترین بازی PC

BioShock: Infinite
Battlefield 3
Star Wars: The Old Republic
Hitman: Absolution
Prey 2

حمیدرضا نیكوفر: بدون شك Battlefield 3 روی PC خیره كننده است. تمام نمایش های بازی روی PC بوده كه واقعاً این بازی را یك نسل جلوتر نشان می دهد.

مجید نوردست: هر چه باشد، سری بازی های BF یکی از مطرح ترین عنوان های PC بوده اند. بازی Battlefield 3 نیز نقطه اوج این سری از بازی ها روی این پلتفرم به حساب می آید.

بهترین بازی PS3

Resistance 3
Hitman: Absolution
Uncharted 3: Drake's Deception
Batman: Arkham City
Tomb Raider

حمیدرضا نیكوفر: Uncharted 3 از نظر بصری خیره كننده بود و باز هم ماجراجویی جدیدی برای نیتن دریک (Nathan Drake) خلق كرده بود. این بار بازی در خاورمیانه و اروپا اتفاق می افتد كه باید تنوع زیبایی را در محیط ها با تكنولوژی خارق العاده Naughty Dog مشاهده كنیم.

مجید نوردوست: در کمال ناباوری، امسال روی کنسول PS3 بازی های شگفت انگیزی به جز چند عنوان به نمایش درنیامد. اما در میان آن ها بازی Uncharted 3 همچنان بی نظیر و بسیار زیبا بود. داستان بسیار زیبا به همراه گیم پلی خوب این عنوان باعث شد که Drake’s Deception روی PS3 کاملاً بی رقیب باشد.

بهترین بازی Xbox 360

Forza Motorsport 4
Tomb Raider
Gears of War 3
BioShock: Infinite
Hitman: Absolution

حمیدرضا نیكوفر: Gears of War 3 سطح كیفی تكنولوژی Xbox 360 را یك قدم به جلو می برد. همان گیم پلی اعتیاد آور و همان شخصیت های دوست داشتنی شماره های قبل Gears of War، در آخرین سری از این بازی دور هم جمع شده اند تا حماسه ای دیگر خلق كنند.

مجید نوردوست: Forza Motorsport 4 یکی از بزرگتری بازی های Xbox 360 در سال جاری خواهد بود. یک بازی رانندگی عالی با گرافیکی بسیار زیبا و قابلیت های جدیدی که Kinect به این بازی اضافه کرده، این عنوان را به یکی از بهترین بازی های Xbox 360 تبدیل کرده است.

بهترین بازی E3

Tomb Raider
Battlefield 3
Uncharted 3: Drake's Deception
Hitman: Absolution
Batman: Arkham City
Elder Scrolls V: Skyrim
BioShock: Infinite

حمیدرضا نیكوفر: واقعاً سخت است که بهترین بازی را در E3 امسال انتخاب كنیم، چون عناوین فوق العاده ای در این نمایشگاه نشان داده شده اند، ولی فكر می كنم BioShock: Infinite یك انقلاب در ساختار بازیسازی است. به شخصه كن لوین (Ken Levine) را باهوش ترین مرد در صنعت بازی می دانم و بازی های او همگی، همیشه مضامین جدیدی به سبك های خود اضافه كرده اند.

مجید نوردوست: Tomb Raider جدید واقعاً شایسته بهترین بازی E3 بود. یک نمایش فوق العاده در زمانی که هیچ کس انتظارش را نداشت، کاری کرد که این عنوان به یکی از پر سر و صداترین بازی های E3 امسال تبدیل شود. این تغییر سبک در سری بازی های Tomb Raider این عنوان را به یک بازی بی نظیر تبدیل کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط شاهرخ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 41201
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1